2013. június 23., vasárnap

Maxi hosszú fekete valódi bőrkabát XS-S-34-36 - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Valódi bőrból készült "Matrix" fazonú nagyon hosszú kabát. Keveset használt, és eredetoleg sötét szürke színű volt, de a lányom feketét szeretett volna, így elvittem befestetni. Sajnos a festés nem sikerült úgy ahogyan szerettük volna, mert fényesebb lett mint az eredeti állapota volt és sajnos a szűcs hibája miatt néhol apró foltok is vannak, bár ezek nem azonnal feltünő helyeken, pl. a gombok alatt 3-4 mm-es rész, vagy a kihajtókánál a belső felén... ezt fotóztam is. A festés tíz ezer ft-ba került , sajnos sokat is fizettem érte. Én most ennyiért szeretném tovább adni, legalább a festés árát visszakapnám, ha már a kabátét nem is. Külső sérülés, horzsolás nincs a kabáton. Karcsúsított fazonú, belül csak selyemmel bélelt, hátul hosszan felsliccelt.
Címke szerint XS-es méret, szerintem S méretre is megfelel.
Váll 42cm, mell 46cm, derék 42cm, csípő 53cm, ujja hossza 60cm, hossza hátul mérve 128cm.
Kérlek olvasd el a "Saját oldalam"információit és annak tudomásául vételével licitálj. Köszönöm.


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-11 18:44
. Maxi hosszú fekete valódi bőrkabát XS-S-34-36 - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése